Forma-1
2005.04.06. 16:28
A Renault és a Ferrari elkezdte a tesztelést Barcelonában.
A Renault és a Ferrari részvételével megkezdődött az e heti barcelonai tesztsorozat. A nyitónapon leggyorsabb Fernando Alonso hátsó szárnya eltört, de autója semmit sem talált el, és gond nélkül visszatért a boxba. A második Fisichella és a harmadik Gené ugyancsak műszaki gondokkal küszködött.
A bahreini győztes késő délután, a La Caixa kanyarban vesztette el uralmát R25-öse felett, miután szemtanúk szerint eltört a hátsó szárnya. A Renault megpördült, de néhány fordulat után anélkül állapodott meg, hogy bármit is eltalált volna, így segítség nélkül vissza tudott térni a boxutcába.
A Renault egyébként egy nappal a tervezett előtt kezdte meg e hétre tervezett tesztjét, mivel az előrejelzések szerint a hét második felében eső várható. Az istálló olasz pilótája, Giancarlo Fisichella időeredménye jócskán elmaradt csapattársáétól, igaz, műszaki hiba miatt ő is megpördült egy alkalommal. Ráadásul ő - mindössze 45 kör megtétele után - folytatni sem tudta a munkát.
Nem volt sokkal szerencsésebb a Ferrari F2004M volánja mögött köröző Marc Gené sem. A spanyol tesztpilótának szintén technikai okok miatt kellett megállítania autóját. A maranellói alakulat holnapra tervezi, hogy az F2005-össel is elkezdi a munkát, amit szintén Marc Gené fog vezetni. Rubens Barrichello csütörtökön, Michael Schumacher pénteken kapcsolódik be a munkába. A Scuderia a Bridgestone gumik fejlesztési programján dolgozott.
|
|
Tesztek - 1. nap |
Barcelona |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Helyszín: |
Circuit de Catalunya, Barcelona |
|
|
|
Időpont: |
2005. április 5., kedd |
|
|
|
Pályahossz: |
4627 m |
|
|
|
Időjárás: |
Száraz |
|
|
|
Körrekord: |
T. Sato (BAR), 2004. II. 3. |
1:13.797 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Név |
|
Csapat |
G |
Köridő |
Km/ó |
Eltér |
Előző |
Kör |
|
|
|
|
1. |
|
Fernando Alonso |
SPA |
Renault |
M |
1:15.146 |
221.664 |
|
|
124 |
|
2. |
|
Giancarlo Fisichella |
ITA |
Renault |
M |
1:15.738 |
219.932 |
0.592 |
0.592 |
45 |
|
3. |
|
Marc Gené |
SPA |
Ferrari |
B |
1:15.817 |
219.703 |
0.671 |
0.079 |
108 |
|
|
|
|
|
A köridők eloszlása (Tolerancia: 0.0025 mp.) | |
|