Autó
2005.04.11. 18:02
A német piacon az Opel és a Subaru a nyerő
Az autóipar két elismert kutatóintézete is vizsgálta a márkakereskedők elégedettségét a német autópiacon. A Bambergi Egyetem Autóipari Kutatóközpontja 26 márkát értékelt, míg az Alkalmazott Tudományok Nürtingeni Egyetemének Autóipari Kutatóintézete 28-at.
A független, tudományos igényű "Márkakereskedő elégedettségi mutató" szerint - amelyet a Bambergi Kutatóközpont vezetett be, 1995-ben - az Opel az első helyet szerezte meg kategóriában, messze megelőzve ezzel a második helyezett Fordot és a dobogó legalsó fokán álló Volkswagent. Az újautók minőségét vizsgáló kutatásban a Subaru győzedelmeskedett, az Opel viszont mindössze két év alatt a középmezőnyből tavaly a negyedik helyre ugrott, idén pedig már másodikak. A harmadik helyet a Honda szerezte meg.
|